§1.PRZEDMIOT UMOWY

  • Wykonawca zobowiązuje się, że zgodnie z niniejszą Umową, wykona prace remontowe w lokalu mieszkalnym Zleceniodawcy położonym w Warszawie przy Ul. Warszawa, zgodnie z harmonogramem prac, który jest Załącznikiem nr 1 do niniejszej Umowy.

  • Wykonawca oświadcza, że posiada doświadczenie i wszelkie potrzebne środki do terminowego i kompletnego wykonania niniejszej Umowy.

  • Wszelkie dodatkowe prace nie uwzględnione w kosztorysie a wynikające ze zmian projektowych lub zmian zakresu prac będą wyceniane na bieżąco na piśmie.

  • Umowa obejmują opcjonalnie dodatkowo:

– remont mieszkania,

– zakupy materiałów budowlanych oraz oświetlania i sztukaterii (bez mebli)

– wniesienie

– porządek

– doradztwo

– wsparcie

§2. SPOSÓB WYKONANIA PRAC

  1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zleconych prac solidnie i fachowo.

  2. Elektryk posiada uprawnienia. Numer uprawnienia EKSPLOATACJI G-1/E/3534/720/20

  3. Podczas wykonywania prac, na podstawie niniejszej Umowy, Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć znajdujące się w lokalu urządzenia, drzwi wejściowe do mieszkania, meble oraz inne znajdujące się w nim przedmioty, a także zabezpieczyć wszystkie kominy i kanały wentylacyjne aby nie dopuścić do zanieczyszczanie instalacji w remontowanym pomieszczeniu.

  4. Wykonawca ma obowiązek posprzątać po sobie części wspólne po każdym dniu pracy (korytarze, windy, klatki schodowe, jeśli były
    używane).

  5. Od momentu przekazania miejsca prac, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia zaistniałe w lokalu oraz na obszarze do niego przyległym (windy, korytarze, klatki schodowe, drzwi, kratki rewizyjne, instalacje, bramy główne, elewacje przy windach) powstałe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim.

  6. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu prac do usunięcia wszelkich zbędnych materiałów, urządzeń odpadów
    oraz pozostawienia miejsca pracy czystego, uporządkowanego bez konieczności ingerencji Zleceniodawcy chyba że w harmonogramie
    prac (Załącznik nr 1) postanowiono inaczej.

  7. Zleceniodawcą musi zapewnić dodatkowe miejsce do pracy i przechowywania materiałów, poza pomieszczeniem, które ma być remontowanie.

§3. TERMIN REALIZACJI PRAC

  1. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu Umowy nastąpi w dniu przekazania miejsca prac Wykonawcy, przy czym Zleceniodawca
    przekaże Wykonawcy miejsce prac w terminie do                        r.

  2. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy Strony ustalają na                     roku.

  3. Zleceniodawca zobowiązuje się przystąpić do ostatecznego odbioru wykonanych prac w ciągu 3 dni roboczych od daty zakończenia prac zgłoszenia do odbioru.

  4. W przypadku prac nie ujętych w kosztorysie a wykonanych podczas pracy wykonawca ma prawo na doliczenia do zapłaty wartości prac wykonanych poza kosztorysem.

§4. PŁATNOŚCI

  1. Za wykonane przedmiotu Umowy, określonego w § 1 ust. 1 niniejszej Umowy, Zleceniodawca zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie
    w zaliczkach za 3-4 razy w całości                      netto +8% vat

  2. Harmonogram opłat:

  3.  

 Opłata na rachunek firmowy Santander 30109018410000000144875722

§5. GWARANCJA

  1. Na wszystkie wykonane prace oraz użyte materiały Wykonawca udziela gwarancji jakości i zobowiązuje się w okresie gwarancji usunąć wszelkie usterki i wady. Ze zobowiązań gwarancyjnych wyłączone są te usterki i wady, które powstały na skutek naturalnego
    zużycia.

  2. Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od daty podpisania przez Zleceniodawcę protokołu bezusterkowego odbioru prac objętych umową.

  3. Serwis prac remontowych będzie wykonywany co sześć miesięcy (opcjonalnie dodatkowo)

  4. W przypadku stwierdzenia wad/usterek w okresie gwarancji, Zleceniodawca wyznaczy Wykonawcy termin usunięcia stwierdzonych
    wad/usterek nie krótszy niż 10 dni robocze (przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).

§6. OBOWIĄZKI ZLECENIODAWCY

  1. Zleceniodawca zobowiązuje się terminowo wykonać opłaty zgodnie z umową.

§7. ODBIÓR PRAC

  1. Odbiory prac odbywać się będą zgodnie z harmonogramem i listą prac w kosztorysie.

  2. Finalny odbiór mieszkania potwierdzony będzie protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie strony.

§8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

  2. Wykonawca nie może przenieść wierzytelności wynikających z niniejszej Umowy na osoby trzecie bez uprzedniej zgody Zleceniodawcy wyrażonej – pod rygorem nieważności – w formie pisemnej.

  3. W szelkie spory mogące powstać w związku ze stosowaniem niniejszej Umowy, Strony poddają pod rozstrzygnięcie Sądu właściwego według miejsca zamieszkania Wykonawcy.

  4. Umowa niniejsza została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze Stron.

  5. Następujące załączniki stanowią integralną cześć Umowy:

      1. Załącznik nr1 — Harmonogram prac

      2. Załącznik nr. 2 — Kosztorys (lista prac)

      3. Załącznik nr. — Projekt zleceniodawca

  6. Wszelkie nieuregulowane w umowie zapisy będą regulowane przez odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy wynikające z Ustaw regulujących działalność Wykonawcy w zakresie powyższych prac.